Szybka realizacja
napraw serwisowych
Naprawy gwarancyjne
serwis autoryzowany
Oryginalne części
Producenta TV
U NAS NAPRAWISZ
Telewizory Philips
serwis gwarancyjny
Jako autoryzowany serwis Philips w ramach gwarancji producenta realizujemy naprawy gwarancyjne telewizorów Philips:
- Telewizor LED Philips
- Telewizor OLED Philips
- Telewizor OLED+ Philips
- Philips Smart TV
- Philips 4K Ultra HP
- Telewizory Philips z Ambilight
Telewizory Sony
serwis gwarancyjny
W ramach posiadanej autoryzacji Sony realizujemy naprawy gwarancyjne telewizorów:
- Telewizor LED Sony
- Telewizor Full Array LED
- Telewizor Mini Led Sony Bravia
- Telewizor OLED Sony
- Telewizor serii Sony BRAVIA XR
- Telewizor serii Sony MASTER Series
Telewizory Sharp
serwis gwarancyjny
U nas znajdziesz wsparcie serwisowe dla produktów Sharp. Realizujemy naprawy gwarancyjne telewizorów Sharp:
- Sharp Android TV 4K UHD
- Sharo Android HD/Full HD
- Sharo Smart TV 4K UHD
- Sharo Smart TV/Full HD
- Sharp Non-Smart TV HD/Full HD
Telewizory Toshiba
serwis gwarancyjny
Będąc autoryzowanym serwisem, realizujemy naprawy gwarancyjne telewizorów Toshiba. U nas naprawisz:
- Toshiba Ultra HD 4K TV
- Toshiba Android TV
- Toshiba Full HD & HD TV
- Toshiba Smart TV
Telewizory JVC
serwis gwarancyjny
Jako autoryzowany serwis JVC realizujemy bezpłatne naprawy gwarancyjne telewizorów JVC takich jak:
- Telewizor JVC Elite UHD
- Telewizor JVC UHD
- Telewizor JVC Mid UHD
- Telewizor JVC Full HD/HD
- JVC Android TV
- Telewizor JVC QLED
- Telewizor JVC OLED
Telewizory TCL / Thomson
serwis gwarancyjny
W naszym serwisie zrealizujesz profesjonalną naprawę gwarancyjną telewizoru TCL oraz Thomson:
- TCL Android TV
- Telewizor TCL Mini Led
- TCL QLED TV
- Telewizor TCL 4K/ UHD
- Telewizor TCL Full HD / HD
- Telewizor Thomson Full HD
- Telewizor Thomson 4K Ultra HD
autoryzowany serwis TELEWIZORÓW
Zanim podejmiesz decyzję o wyborze serwisu pamiętaj, że tylko autoryzowany serwis producenta sprzętu jest upoważniony do realizacji napraw gwarancyjnych. Autoryzacja serwisu to pewość, że naprawa gwarancyjna telewizora zostanie przeprowadzona zgodnie z najwyższymi standardami narzuconymi przez producenta Twojego urządzenia.
Procedury napraw gwarancyjnych są ustalane przez producenta sprzętu i mogą różnić się od siebie zależności od marki telewizora.
Jako autoryzowany serwis o możemy obiecać, że naprawa będzię wykonana:
- z użyciem oryginalnych części producenta sprzętu
- przez techników posiadających odpowiednie kwalifikację, uprawnienia i autoryzacje
- zgodnia z procedurami i wytycznymi producenta
- przy użyciu odpowiednich, wymaganych przez producenta narzędzi
napraw bez wychodzenia z domu
Wypełnij formularz
Potrzebę naprawy sprzętu zgłoś online, wypełniając krótki formularz zgłoszenia naprawy. To zajmie tylko kilka minut.
Wyślij zgłoszenie
Wypełniony formularz prześli do APS Serwis. Jeśli będziemy mieli dodatkowe pytanie, skontaktujemy się z Tobą.
Dostarcz jak chcesz
Urządzenie dostarcz przez kuriera, Paczkomat, zlecić odbiór przez Pracownika ASP serwis lub osobiście.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Zawsze doradzamy, aby naprawa odbyła się w naszym serwisie, w warunkach warsztatowych, gdzie mamy wszelki niezbędny sprzęt naprawczy. Jednak w szczególnych przypadkach istnieje możliwość realizacji serwisu u Klienta. Szczegóły takiej usługi są ustalane indywidualnie.
Najlepszym zabezpieczeniem będzie oryginalne opakowanie ekspresu do kawy zawierające dopasowane wypełnienie. W przypadku jego braku zapoznaj się z naszymi rekomendacjami jak przygotować ekspres do wysyłki
Ekspres do naprawy możesz zgłosić: - telefonicznie pod nr 713 741 521 - mailem na adres serwis@apsserwis.pl - osobiście w centrum serwisowym we Wrocławiu - wypełniając formularz zgłoszenie online
Osobiście, przez firmę kurierską, Paczkomat Inpost lub korzystając z odbioru przez APS Serwis (usługa na terenie Wrocławia i okolic).
Klienci zlecający naprawę ekspresu w APS serwis mają możliwość wynajęcia, na czas naprawy, urządzenia zastępczego. Koszt takiej usługi to 150 zł bez względu na czas trwania naprawy.
Czas naprawy ekspresy jest uzależniony przede wszystkim od rodzaju usterki oraz dostępności części niezbędnych do naprawy urządzenia. Średni czas naprawy ekspresu do kawy w APS Serwis to 4 dni robocze. Nasz Zespół dołoży wszelkich starań, aby czas naprawy był jak najkrótszy.
Na całkowity koszt naprawy ekspresu do kawy wpływ ma czas poświęcony naprawie oraz koszt części, które muszą zostać wymienione. Bez wstępnej diagnozy trudno oszacować wartość naprawy ekspresu. Tym bardziej warto pamiętać, że w APS Serwis diagnoza ekspresu do kawy przeprowadzana jest za darmo.
Zdecydowanie tak. Prosimy, aby do przesyłki załączyć akcesoria. Nasi Technicy sprawdzają działanie ekspresu kompleksowo (nie skupiają się tylko na wskazanym elemencie) brak akcesorium (np. dyszy) może utrudnić lub uniemożliwić prawidłową diagnozę przyczyn usterki.
Istnieje możliwość odbioru urządzenia do naprawy na terenie Wrocławia i okolic przez APS serwis. Termin ustalany jest indywidualnie. Usługa jest bezpłatna.